niedziela, 3 marca 2013

15 ciekawostek o mnie. ♥

Hej. <3
Obiecane, pokazane! A więc dzisiaj ciekawostki, prosz. ;]]
1. Jestem leniuchem. xD
2. Nienawidzę matmy.
3. Nienawidzę plotek o mnie.
4. Lubię słuchać nieprawdy, gdy sama ją znam prawdę.
5. Chce zacząć tańczyć hip-hop i grać na gitarze.
6. Wkurzają mnie ludzie, którzy myślą, ze jestem za chuda.
7. Nie lubię ludzi, którzy chcą się popisać niczym.
8. Lubię rozmawiać z chłopakami, którzy się nie przemądrzają.
9. Kocham grać w tenisa stołowego. <3
10. Na gg, fb czy itp, mogę gadać wszystko, ale prosto w oczy nie potrafię.
11. Nie lubię ludzi, którzy oceniają po wyglądzie.
12. Nienawidzę niedzieli. ;/
13. Kocham swą przyjaciółkę i jej włosy. ;D
14. Nie lubię ludzi zazdrosnych o nic.
15. Nie lubię tego, gdy się w kimś zakochuję.. .

PS. Tsa.. cała ja. ;* Pozdrawiam. ;]

6 komentarzy:

  1. super, że napisałas coś o sobie ;D warto poznać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matma to złooo!! xdd :D


    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,4,8,9,10,11 << Mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, ładne zdjęcia i ciekawe posty a to przecież recepta na sukces :) Byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :)
    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń