wtorek, 5 marca 2013

Hmm.. ? ♥

Siemka. ! ;] 
no siema. ! co tam u Was? ;* bo u mnie jakaś masarka, ból mięśni i głowy, katar i gorączka. objawy grypy? nie wiem. ja nie chcę być chora. ;c zobaczymy co bd jutr  rano.. ale powoli mi przechodzi. aspirinka podziałała. ;) ale no cóż.. a w szkole? w szkole luz, bluuz.. 12 osób na 21 jest w klasie, luźne lekcje, sprawdzianów mało, bo za mało osób.. ale jutro może być kartkówka z historii, która się szykuje od tygodnia. ;D hahaha. ;D nie bd.. coś czuje. ;) jutro konkurs recytatorski, nie przeszłam.. bo były tzw. "licytacje" i  nie przeszłam. szczerze? nie chciałam. ! ;D heh.. dzisiaj po południu prosto ze szkół na korki i wróciłam chora. jakaś grypa panuuje. ojejeu. niech mnie ominie.! nie chorowałam od 5 miesięcy na nic, tylko tam mały katarek czy coś.. ;] całą ja. ! a przepraszam Was bardzo, że wczoraj nie dodałam posta, ale wróciłam z zawodów o 15 i o 16 po lekcje do koleżanki i siedziałam u niej do 20, bo odrabiałyśmy lekcje na dziś itd.. i o 20 spacerkiem poszła do babci, gdyż tam czekała na mnie mama. ;) fajne się szło.. niebo pełne gwiazd, cisza.. ach. ;] i wróciłam do domu o 22 i musiałam ogarnąć jeden przedmiot, bo zapomniałam odrobić i zeszło mi do 23 i poszłam w kime, bo się nie wyspałam w poniedziałek, bo poszłam spać o 2 w nocy, goście i te duperele. ;/ i tak mi się spać chciało, że masakra. ;( no i takie buty. a w zawodach zajęliśmy 2 miejsce na 5 drużyn.! i jedziemy znowu na międzypowiatowe. ;D i amy poćwiczyć tzw. "ściny" i zamykanie paletki, bo nie zamykamy. achh.. a chłopcy zajęli 5 miejsce na 7 drużyn.. hahahahah. ;D słabiaki.. jesteśmy lepsi. ;D wyśmiewamy  się z nich z tego powodu. xD a są lepsi od nas. ! a jutro środa, to nie wiem czy do szkoły pójdę, nie wiem jak bd z moim samopoczuciem z ranka. ale chyba w porządku, bo już lepiej się czuje, zobaczy się. ;D ach.. niedługo dzień kobit. ;D ciekawe czy nasi męźczyźni nie zapomną, no nie? ;D hahahah. ;D my w klasie się już upominamy. ;D ale jest jakaś składka. hahah ;] bywa. a teraz piję herbatkę, nadaje na gg i zamulam. dobra, jakaś długa notka wyszła, więc życzę miłego czytania. hahahahah. ;] papapa skarbeńki Wy moje. ;**
Mały mix dla Was. <3

9 komentarzy:

  1. No pewnie że jesteście dobre w ping-pongu ! Aa jak,trzeba w siebie wierzyć ! :3
    mix słodki <33

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym teraz zachorowała, bo nie mam żadnej motywacji do nauki :(
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, tak wiosennie już ;-)
    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolaż <3 Oby cię grypa nie dorwała.
    Przez to tło troszeczkę ciężko się czyta, wiesz?
    Ale ogólnie to blog super <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwujemy ^^
    czmu by nie :>>??

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor bluzki :)
    Zapraszam do mnie :) http://navitia0070.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:)
    Obserwuje:)
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny zestaw, ładnie dobrałaś kolorki :) Skąd te spodnie? ;> fajny kolor mają *.*
    obserwuję i rónież zapraszam! :)
    Pozdrawiam! ;*
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo. ;* ze sklepuu. ;D dawno je kupiłam, ze nawet nie pamiętam gdzie. ; /
      ;**.

      Usuń