niedziela, 24 lutego 2013

Complete boredom. ♥

Hello.! <3
co tam u Was? ;D bo u mnie wszystko okeej. móój dzień zaplanowany stał się beznadziejnym dniem, z powodu tego gdyż miałam zaplanowane, że mamuśka zawiezie mnie do siostry, ale koleżanka miała do niej przyjść z taką dziewczyną to odpuściłam, bo myślałam, że ta dziewczyna przyjdzie i pogadamy czy coś.. ale jednak przyszła jej mama sama i niedawno odeszła. ;c I co miałam robić.. deszcz padał, to nie chciało mi się wychodzić z domuu.. i wgl mi się nic dzisiaj nie chce. ;/ jakoś dziwnie mi tak. I cały dzień przed kompem, masakra jakaś. ;c ogarnęłam lekcję.. i tak zaczęłam czytać z nudy książkę, ale od razu mi się znudziło i znowu na kompa.. ;// I tak siedzę od rana na tym kompie i zamuulam.. jeszcze jutro poniedziałek! makabra. ;c I jutro mam sprawdzian z przyrody.. ojejejejj. ;c a kartkówkę z tegoo tematu zawaliłam a uczyłam się doość długo. ;/ bywa. dzisiaj doszło do małego spięcia z Patii.. aż się wystraszyłam, że dojdzie do rozstania parodniowego.. jak kiedyś. ale nie bd o tym gadać. ;) a teraz gadam z Patrycją na skype i zamuulamy. xD może niedługo Wam zrobię pytanie i odpowiedzi o mniee. ;) ale nie obiecuję. ;D a wiecie jakie mamy plany z Patii na wakacje.. ? ;D abyśmy zapisały się na taniec hip-hopu i grą na gitarze? co wy na to? ;D chyba tak zrobimy. ;] się pomyyśli.. a teraz spadam. baj, baj, baj. ;**

4 komentarze:

  1. Oło... masz trochę nieogarnięty styl pisania :D
    ja poszłabym na hip-hopa . :)
    Dobrze cię rozumiem, cały dzień przed ekranem. XDD
    A co do sprawdzianu z geografii to mi się ostatnio udało napisać na 4- ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie ma odpowiedzi na mój tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wszystko OK :3 Fajne zdjęcie, dzięki za miłe słowa na moim blogu. Zaobserwowałam i liczę na to samo ; *
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. :)
    Obserwuje i liczę na to samo!
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń