środa, 13 lutego 2013

Popielec. ;D

czeeść skarbki. ;* Dzisiaj środa tak? nawet okej. ;D dobrze było, lepiej niż wczoraj o wiele.. wróciłam o 15 do domu, bo prosto ze szkoły byłam w kościele. i minęło i wróciłam i w kime od razu. ;D spałąm do 17.. później przekładałam książki do następnej klasy i za lekcję, mało miałam. ;) właśnie niedawno skończyłam. luuz. ;D wgl, dzisiaj w szkole jeździłam po koleżance.. bo mnie wkurzyła. i wariowałam z facetami. ;D ale beka była.. ojeju. nie pamiętam co było na połowie lekcji.. hahaha. xd spoczko . xd jutro bd pytać z matmy..boniuu. ;c nienawidzę odpowiedzi! na środku klasy. ;o super! ale sie nauczyłam. ;D I zaczęłam pościć.. yeah! ;D moze się odchudzę..haha. wiem, wiem co powiecie. xd a teraz piszę z Patii.. siedze na fejsie i oglądam tv. ;] i jest git! dobra tyle na dziś. dziękuję za odwiedziny i komentarze. ♥ jejejje.. narka. ;* A wy byliście w kościele czy leń na plecach? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz