niedziela, 10 lutego 2013

Weekend. ♥

hello. ♥ no jak wiecie dziś niedziela.. nienawidzę niedziel. ;c pf . ! ale za to kocham piątki! <3 dziś nic ciekawego się nie działo, wstałam o 11.. i oglądałam tv. i o 16 pojechałam do kościoła z rodzinką i później przygotowałam się do szkoły, bo to ostatni dzień ferii! ;c masakra, żal! za krótko, za krótko! nie wyobrażam sb jutra. ;c pewnie bd lekcje zaspane.. jak to ja.. pierwszą lekcje przeznaczam na sen. ;D na ale co. xd chodzę spać o 23! xd codziennie do szkoły na 8 mam.. i mam 10 km do szkoły. ;) jutro się spotkam z kumplami. ojej. <3 bd wesoło. ;D a teraz to, co ? jestem ciasto, gadam z koleżanką Olą na skype, siedzę na fejsie i się nudzę! i nie mogę się przystosować do tego, że to koniec ferii! szybko minęło, jejciu. ;c teraz tylko dłuższy weekend i znowu spanie do późna. ;D kocham spać, ajćć! <'33 dobra, koniec gadania, dzisiaj się nie działo nic specjalnego, więc krótka notka i zmykam. baj. ♥
Takie tam.. zimowe.. zawsze spoko. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz