piątek, 22 lutego 2013

Piąteczek. ♥

Cześć.  
dzisiaj notka na szybko. ;D dzisiaj to luźny dzień. ;) tylko 2 lekcje i kino było w szkole. ;D przed kinem sb pogadaliśmy z tym panem od tego. ;D fajny jest. ;] ale film nawet fajny "Madagaskar" hahahahaha. ;D chociaż lekcji nie było.. spałam sb. i po filmie do domu, bo co piątek kończę lekcje o 12.35 ;) wyluzowana dzisiaj jestem i wgl. ;D Po lekcjach byłam na zakupach z mamą.. kupiłam sb bluuuzę z ćwiekami, jest koloru malinowego. ;D może dodam kiedy indziej jej zdj ale nie teraz, nie mam czasu.. ćwiczę matme. xd hue hue. ^^ nom.. a teraz co mam pisać.. jest notka a miało nie być, ale nie potrafię Was zostawić. i wreście weekend, co nie? macie plany? bo ja to nie.. jutro sprzątanie i przed kompem.. ;) a w niedzielę wyjdę gdzieś.A i dziękuję, za te miłe komentarze i za odwiedziny. ;] dobra kończę, idę ćwiczyć. papapa. 

12 komentarzy:

  1. masz ładną figurę ^^
    ćwieki . <3
    nie masz planów? A to niby nie plany? Hah,mam tak samo.:D
    A ty chodzisz do 1 gim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję. ;]
      hahahaha. ;D straszne plany. xD
      niee. ;)

      Usuń
  2. zrobione :)
    fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog
    Będe , częściej zaglądać !

    Jasne , obserwujemy !

    Maddi
    PS : Ja juz

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś :)obserwuję, kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na zdjęcie Twojej nowej bluzki ! :))
    Jestem bardzo ciekawa : ]

    Zapraszam do mnie: http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy? ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog.
    Obserwuję i liczę na to samo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jasny :) możemy się obserwować

    OdpowiedzUsuń
  9. To zazdroszczę, moja piecze tylko ciasta, od babeczek jestem ja ;D Niestety czasem wychodzą niejadalne.
    Będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne :) możemy się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń