czwartek, 28 lutego 2013

Zawody. ♥

Good morning! <3
no hej! co u Was? jak mija czwarteczek? bo mi super, fajnie ! Byłam dzisiaj tylko na 1 lekcji.. na religii.. luzacko było .;D mało osób w klasie, grypa panuje.;/ ach.. bez tego się nie obejdzie. I pojechaliśmy na zawody. ! <3 Grałam z 4 dziewczynami.. 2 wygrane i 2 przegrane.. ;) 1 mecz to wgl masakra.. strees. a później to już luzik .;D taka jedna Klaudia, taka wyćwiczona jest, że trudno z nią było wygrać. ! kurczę. ! moja koleżanka, Weronika tak samo.. przegrała z nią i z jakąś tam. I tymi wynikami zdobyliśmy 2 miejsce z 3 szkół. ;D i załapaliśmy się na zawody powiatowee. ! ;] odbywają się one w poniedziałek. trzeba się postarać. muszę poćwiczyć z brateem w domu, w niedzielę. ;D po tych zwodach, strasznie mnie głowa bolała, byłam taka zmarnowana.. że jak tylko przekroczyłam próg domu.. obiad i w kiime.. spałam 2 godziny. wszystko mi przeszło i na komputerek i za naukę. ;) z lekcjami wahałam się 2 godzinki, duużo rysowanie było z matmy. ale dałam radę.. przepisałam zeszyt, który dostarczyła mi koleżanka i nadrobiłam dzisiejsze lekcje. ;] dobrze było. ;] a i na zawodach zapoznałam się z jakąś dziewczyną.. życzyła mi szczęście. ;D ale nie wiem jak ma na imię. xD wiem, tylko, że chodzi do 5 kl. ;D rok młodsza. ale dobrze w tenisa gra, nawett. ;) a teraz oglądam sb "Barwy szczęścia" jak na co dzień. ;) lubicie ten serial, czy nie za bardzo? ;) jest nawet spoko, wiele tam się dzieje.. i tak sb zerkam na niego. dobra, idę oglądać tv. baju, baju, baju. ♥
Pozdrowionka. ;*

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! :))
    Dziewczyny z naszej szkoły wygrały w naszym powiecie :))
    A co do barw szczęścia,to nie oglądam takich seriali :D

    Fajne zdjątko,masz ładne nóżki ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz długie i chude nogi ;o
    Oddaj :D
    No i gratuluję :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :3

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zjedz coś bo za chuda jesteś;p
    grasz w piłkę? fajnie ;] Lubię oglądać mecze , bo sama gram beznadziejnie we wszystko! ;d
    Zapraszam do mnie:
    http://szczesciekochamcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądamy 'Barw szczęścia' ;)
    My już obserwujemy i czekamy na rewanż.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń